Khamis, Jun 23, 2011

:: Proses pembelajaran ::

Posted by wOrkshOp gUrLz at 10:55 PG
Assalamualaikum....


Apabila rindu itu datang menyengah, sungguh rasa sakit itu datang bertandang. Ada rasa sedih, rasa rindu yang amat kuat. Aku sedang belajar hidup tanpa buntal, tanpa ym dari buntal. Malah hingga sekarang, aku cuba tahan hati agar tak menghubungi dia. Sungguh rasa amat sakit dalam ni.


Aku cuba bertahan dalam seminggu dua ni tapi mana mungkin aku mampu tipu hati aku. Aku rindu kau buntal. Maaf farah sebab menumpang rindu buat suamimu.. Dia tetap kawan terbaik yang aku ada farah. Hilangnya dia ku rasakan seperti separuh kegembiraan ku ditarik sekali. Namun aku sedang dan akan selalu mencuba agar jauh dari bayangannya. Siapalah aku disisinya sekarang. Redha itu mahal harganya. Malah hingga ke sekarang, aku sedang menbayar harga keredhaan itu..






p/s: Hidup terasa sunyi....

1 comments:

M e r p a t i B i r u berkata...

Sedihnye...
blajar untuk tidak menhubungi..
susahnye untuk dilakukan...
lebih2 lagi orang yang selalu dan hari2 kite SMS, CALL dan YM...
orang sgat paham...

semoga kita lebih tabah...

love

 

~Workshopgurlz~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea