Selasa, Jun 07, 2011

:: Day 3: Mission to forget ::

Posted by wOrkshOp gUrLz at 7:43 PTG
Assalamualaikum...


Arini ari ketiga misi untuk melupakan buntal. Berjaya atau tidak, itu belakang kira, sekurang-kurangnya aku mencuba. Aku tak nafikan yang kesibukan aku membuatkan aku lupa akan buntal. Tapi bilamana, aku free dan berkesempatan untuk termenung, wajah buntal senang-senang datang. Dan setiap kali wajah itu muncul, kerinduan bertandang kembali. Realiti banyak menyedarkan aku, bahawa dia milik orang dan usahlah dikenang.


Bilamana ada yang bertanya, sudah wokeh kah aku? dengan serendah hati, aku mengatakan, 
'Yes, I'm Ok and will be OK'
Sedangkan hakikatnya, I'm still struggling with a broken heart. Look like I don't care with the mess I have done but actually I do care afterall. And untuk sedapkan hati aku dengan keadaan sekarang, aku seolah-olah buat tak tahu. Atleast, untuk sementara waktu. 


I really hate this situation.We started our relationship with a very good friendship. Later on we becomes stranger again. And trying to lie to myself that this person never existed in my heart. It's hard when two peoples used to be so close suddenly becomes stranger again.




nota kaki: Tenang bile baca blog nih... memang bagusla tuk orang seperti aku... http://sentuhan-maya.blogspot.com/


0 comments:

 

~Workshopgurlz~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea