Jumaat, Julai 15, 2011

:: Syukur itu nikmat ::

Posted by wOrkshOp gUrLz at 11:42 PTG

Assalamualaikum....

Holaa... Kali nih aku nak share good news dengan korang. Syukur Alhamdulillah, aku dapat sambung belajar ke Universiti Teknologi Malaysia (UTM). Kalu ikutkan, dah 3 tahun aku tinggalkan alam study untuk mencari bersuap-suap rezeki.. Sampai aku jadi sesihat begini sekarang.. kahkahkah..

Debar kencang hati aku woo, sangat cuak sebenarnya sebab ingatan aku dah tak sehebat dulu. Otak pun da cukup tepu plus mampu ke aku bersabar dengan perjuangan masa akan datang. 
Kimia Industri woo... Its tough course.. I'm afraid.
APE??????
Are you out of your mind?
Nope, I have chosen and supposed to be happy.
I have to sacrifice everything to make sure my dream come true. This is what I want.

To be honest, I'm afraid.. I'm really afraid...
Will I be able to success without pain.... No pain no gain...hahahhaha

Apepun yang berlaku dalam hidup aku selepas ini, aku redha even REDHA itu mahal harganya. Doakan perjalanan aku dipermudahkan Allah dengan semudah-mudahnya. InsyaAllah..



p/s: Kalulah derita itu pengakhirannya adalah kebahagiaan... Aku bersyukur...


0 comments:

 

~Workshopgurlz~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea