Isnin, Julai 25, 2011

Review : ini blog jiwa jiwa angah

Posted by wOrkshOp gUrLz at 10:42 PTG


Assalamualaikum....

Wokeh.. kali nih aku tetibe sangat poyo nak review satu blog ni. Keh keh keh. Bukan niat nak expose diri ke ape cuma terpanggil sebab selama nih jadi silent reader kat angah nih. Btw, aku pun angah jugak... Maaf pada yang rasa menyampah pada blog ni, sebab ini blog personal yang ownernya agak poyo tapi takpe sebab poyo tuh kan comel... hohohohoh...

Back to the topic, kata angah review itu harus ada point-point yang dia nak. Ok, kat sini aku letak ape yang aku rasa tentang blog angah.





1. Dari mana aku dapat tahu akan kewujudan blog jiwa-jiwa angah ni

Masa tuh aku dalam fasa kekecewaan yang amat. Dalam pada aku duk mencari semangat yang hampir lenyap, kekuatan yang kian hilang. Aku disuluhkan satu lampu torch light ke blog angah oleh ex housemateku. Kata beliau, bacalah blog angah nih untuk mengutip kekuatan hati agar mampu berdiri.. ecececececeh....


2. Apa yang aku paham tentang intipati blog angah ni?

Blog angah nih bukan takat jiwang-jiwang aje tapi pemahaman aku, blog ini amat sesuai pada sesiapa yang sedang dalam laluan yang sukar. Maksud aku, kalulah kita perlukan satu motivasi saat kita rasa down, blog angah ada jawapannya. Sebagai contoh, entry angah yang bertajuk "biarkan saja kecewa itu berlalu". Memang aku rasa macam kena lempang kuat-kuat aje masa baca tuh. Thanx kat angah sebab jadi motivator tanpa sedar.


3. Apa yang aku suka atau tidak tentang blog ini.

Siapalah aku untuk komen tentang blog orang walhal blog aku sangatla picisan. Almaklumla, blog ini blog peribadi, jadinya aku jarang memperkenalkan siapa aku dalam blog ini. Tapi bila empunya dah bagi keizinan, why not aku comment kan?? 
Semua aku suka tentang blog nih cuma kan bagus kalu buleh right click, bukan untuk copy entry dia tapi nak bukak new tabs senang.. [padahal ade je cara lain kan nak bukak entry lain pada page yang berlainan kan.. ngada-ngada sungguh]


4. Cadangan aku 

Hurmmmm... Kan bagus kalu buleh baca dua entry sekaligus dalam satu page. Bukan ape, kadang-kadang loading lambat. Tak tahu kenapa, nak kata banyak sangat iklan, tak pulak. Entah??? 
Hincik angah, keep up the good article ek. You have a lots of silent reader yang tak ade blog pun macam ex housemate saya. Be yourself and never give up. Plus, tolong doakan saya buleh? Terima kasih...


Itu saje review saya pada hari ini. Maaf kalu komen saya nih agak berlebihan. Saya menjadi diri yang sendiri.. 


nota kaki: Kadang inilah caraku mengenal erti kehidupan, menulis bukan kerna nama tapi punyai rasa..... [pinjam ek angah]

1 comments:

anGah berkata...

wow.. mcm ku kenal je header tue.. huhu...

papepun thanks kerna sudi review :) nt angah update.. thanks

 

~Workshopgurlz~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea