Selasa, Ogos 23, 2011

:: kekhilafan aku ::

Posted by wOrkshOp gUrLz at 8:35 PTG


Assalamualaikum....


Wahai sahabatku, semalam aku adalah orang yang penuh dengan dosa. 
Hari ini, aku masih lagi berdosa dan lalai terhadap Penciptaku,
yang sentiasa mengawasiku setiap masa.


Aduhai,
Adakah esok masih lagi begitu?
Ya Allah, 
Tidaklah layak sedikitpun untuk aku ke SyurgaMu
tapi tidak pula aku sanggup ke NerakaMu.


Sesungguhnya azabmu amat ngeri dan keras.
Sesungguhnya Engkaulah Al-Muntakim!
Tidak ada sedikitpun di dalam neraka itu yang dapat memberi ketenangan.


Tapi aku sedar, aku redha di atas tiap-tiap ketentuanMu
Tidak ada daya upaya melainkan dengan pertolonganMu
Andai kata di akhirat nanti semua manusia dimasukkan ke syurga 
dan hanya tinggal seorang sahaja di dalam neraka
Maka aku pasti!
Yang di dalam neraka itulah aku.


Ya Allah, ampunilah aku
ampunila dosa hambamu..




0 comments:

 

~Workshopgurlz~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea