Rabu, Julai 28, 2010

rindunye!!!

Posted by wOrkshOp gUrLz at 5:12 PTG


alam study yg ckup aku rindu....

hurmm... honestly, bile aku tgk gambar mbe2 aku yg masih lagi bjuang dlm pelajaran, sumpah aku sgt rindu... aku rindu zaman tuh.. aku rindu kat tim, jan, wi, zila dan sume org dlm kelas aku..

alam pekerjaan yg sedang aku lalui skrg penuh dgn kepura2an.. nape aku xbule segembira dulu.. yea, duit tu penting tp duit bukan segala2nya.

aku cemburukan tawa dorang. aku ingin berada pada zaman tuh semula. tp aku xmampu...
ikutkan ati, mmg da lame aku benti keje dan further study, tapi kalu family aku xsetuju, apela yg mampu aku buat...

bile tgk fb depa tadi, terimbau2 kenangan aku dulu2. teringat kat kedai mamak, teringat kat ipoh, teringat kat botani, teringat team car wash.. Ya ALLAH, begitu cepat mase berlalu.. dua tahun mase berlalu tanpa aku sedar.. bule ke aku temu mase dulu tuh yea.. time cannot be turn back. what can i do...

buat penghuni umah jalan platinum dan batch 2004/2005, persahabatan kite xkan goyah walu apepun yg terjadi.. kamu tetap dlm hati..

yg merindui
~miss independent~




1 comments:

qUETIm ThE wARRIOr berkata...

relaxlah wa... try apply PJJ k... ktorang support ko...

 

~Workshopgurlz~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea