Isnin, Julai 26, 2010

percubaan baru...

Posted by wOrkshOp gUrLz at 1:09 PG
buhsan sungguh bile aku bukak blog aku sndiri.. lame aku check2, baru aku sedar..
blog aku nih x happening mcm blog org lain..

dsebabkan itu, aku cubala tuk memperindahkan lagi blog ni..hahahah.. bajet mcm ade org nk baca pulak..eh mstila ade, aku sndiri suka baca blog aku ape..

tetibe aku tringat, dlm lappy aku nih ade satu folder yg isi mcm2 yg pd aku sumting nice.. so, i want to share buat pmulaan tuk mcanggihkan blog aku nih.. yeayyy... i like (bak kate pakcik buntal) hihihi.. name dia lg.. bahaya wooo...


::dari sisi pandangan sorg wanita::




::dari sisi lelaki pulak::


~senang cite, idup nih susah diramal.. kalu dlm perhubungan tuh,
paling penting adalah tolak ansur dan saling memahami..
x bule nk ikut pala sndiri aje yea~


0 comments:

 

~Workshopgurlz~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea