Selasa, Mac 08, 2011

:: EMO mood ::

Posted by wOrkshOp gUrLz at 10:33 PG

Assalamualaikum...



Entah nape aku rasa sebak sangat dengan kehidupan aku. Dugaan demi dugaan datang seolah-olah aku sangat sabar dan mampu laluinya dengan cemerlang. Sungguh, jiwa aku luka, ada parut dalamnya. Kadang-kadang aku rasa yang hati aku nih dah terlalu terbiasa dengan luka hinggakan ianya menjadi kental. Sebab tuh kot aku tak dapat bezakan yang itu adalah DERITA.


Adakah aku nih terlalu sabar, hinggakan aku anggap setiap derita yang datang itu adalah bahagia. Kalu ikut logik jiwa ni, aku rasa dah lama mental aku bule drop. Aku tahu, Allah itu menyayangiku, sebab itu DIA selalu uji aku.





Terasa, nak sangat aku jerit kat orang-orang sekelilingku, yang aku juga punya hati.. punya perasaan.. Aku juga tahu erti kelukaan, cuma aku selalu menukarnya dalam bentuk yang positif. Last2, ianya jadi luka yang sentiasa ada tapi tak pernah sembuh.. Moga ada hikmah disebalik semua nih. InsyaAllah...




nota kaki: kadang-kadang dada aku terasa mau pecah!!! Chaiyok miss independent..

2 comments:

M e r p a t i B i r u berkata...

sabar ngah

wOrkshOp gUrLz berkata...

sedang bersabar dik.. dugaan dari Allah..

 

~Workshopgurlz~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea